lördag, maj 26, 2007

Gårdagens pyssel



5 kommentarer:

Anonym sa...

Har du vågat sätta det i marken redan? Är värmen igång på natten då?

Sara sa...

Jo, jag har en kupévärmare igång på natten. Odlingsbädden är upphöjd så det gör nog att det håller sig lite varmare också. Jag är nybörjare på växthus, så jag har ingen aning om det är för tidigt, men än så länge har det gått bra. Jag håller tummarna...

Lindas trädgårdsblogg sa...

Härligt ljus i ditt växthus! Vi har det lite nattkallt och jag önskar det är varmare snart så jag slipper snubbla över tomathinkarna som står i köket!

Anonym sa...

Vilka underbara bilder... är trädgårdsfantast själv med hundra projekt i huvudet varav några stycken på gården... roligt att hitta din blogg, pitebo och allt!!

Sara sa...

Linda, kvällsljuset är det bästa, finns inget bättre!

Tack för berömmet Barbro, kul att du hittat hit!