måndag, maj 07, 2007

Bajsande eldsprutande drake


Vardagen har varit fullspäckad den senaste tiden. Ved och kalas har varvats om vartannat, både mamma och min bror Urban fyllde förra veckan, så de hade gemensamt kalas i torsdags. Ved lördag, dop söndag, ved idag och kusin Hannas 5-årskalas ikväll. Ved imorgon och kanske, kanske blir vi klara då.

Ivar ritade en teckning till Hanna idag, jag tyckte den blev så härlig så jag skannade in den. Den rymdes inte riktigt i skannern, så fötterna kom inte med. Det är en drake som sprutar eld och bajsar samtidigt. Bara så att ni vet! (Den stora runda ringen i magen är naveln. En mycket viktig detalj som finns med i alla hans teckningar.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alla viktiga funktioner och detaljer på plats. Härligt. Den måste ni spara.

Sara sa...

Den gavs ju bort till kusinen, men det är ju toppen att kunna spara digitalt! Jag diggar ansiktsuttrycket...

Erica sa...

Jo han/den ser synnerligen nöjd och lite groggy ut:
"Wow.. Kolla vad jag kan göra - samtidigt...yeah!"