söndag, februari 04, 2007

Sovdag i dag

Sixten har haft en riktig sovdag i dag. Mats och Viktor for och åkte lite slalom på förmiddagen så jag och de små pojkarna var en sväng till Åsen för att Sixten skulle få bekanta sig lite mer med sin morfar och Kerstin. Men Sixten sov och sov, så till slut fick jag väcka honom för att hinna ge honom mat innan vi skulle fara. Nåja, en liten gosstund var fick de med honom i alla fall. Och det kommer ju fler dagar!

När vi kom hem hade Sixten somnat i bilstolen, så jag lade över honom i vagnen och så sov han vidare en bra stund ute. Sedan hälsade Mari, Marcus och Siri på och då tittade Sixten upp med halva ögon några minuter i alla fall.

Sedan sov han gott medan vi åt middag och efter att jag hade ammat honom så tog han sig en ordentlig tupplur hos pappa i bärsjalen. Nu får vi bara hoppas att sovandet fortsätter även nattetid...

I morgon kommer Katti och Linda hit, det ser jag fram emot!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej älskling. Sitter här och väntar på att du ska skriva nåt nytt på bloggen så att det händer nåt spännande på jouren... Folk verkar inte vilja ta sig till akuten då det är så här kallt. Var förresten nyss in på SMHI:s hemsida där prognosen var runt 30 grader åtminstone fram till och med fredag... /Mats

Sara sa...

Hej! Äsch, då blir det kanske ingen slalomskola för Viktor på torsdag om det är för kallt.