onsdag, februari 28, 2007

Sjukstuga

I dag är det pappas födelsedag. Han skulle ha fyllt 66 år. Å, vad jag önskar att allt var som vanligt och vi skulle ha varit där och ätit tårta i dag.

Jag och Ivar har haft feber i dag, förkylda och fick stanna hemma från att se Viktor åka Lilla Vasaloppet på skolan. Pojkarnas farmor och farfar var där och hejade i alla fall, och Mats gick ifrån jobbet en stund. Sixten är också snuvig, men ingen feber i alla fall. Mats har jour i kväll, så mamma har varit här och hjälpt till med kvällsbestyren. Skönt, när man inte är pigg själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vad tråkigt med din pappa, jag beklagar verkligen.
Massor med kramar
från Ulrica Nilsson

Anonym sa...

Hej, jag tänkte bara berätta att dina ettor talade mycket och varmt om dig i torsdags "hon är typ skitsmart och vet ALLT!Och hennes bäbis var helt skitsöt, nu vill jag också ha en...". De verkar sakna dig!

Sara sa...

Tack Ulrica, kramarna värmer!

Oj Ewa, vad glad jag blir! Tack för att du berättade det!