tisdag, april 03, 2007

Påskpyntat


Nu är det påskpyntat (därmed inte sagt att det är speciellt välstädat) i huset!

Jag är väldigt svag för barnens alster som de kommer hem med från skola och dagis, kolla in Viktors tupp (den till höger) från dagistiden, den är ju helt underbar, speciellt om man vet om att han själv skelade rätt friskt då, innan han opererade ögonen. Ett omedvetet självporträtt kanske?

Äggen blåste jag och pojkarna ut ifjol och målade, jag tror vi ska göra några fler i år, det brukar vara roligt. Videkissarna är också från ifjol, de var så fina och jag har ju som sagt svårt för att kasta...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å det är så ROLIGT med sånt pynt. Mitt finaste är liams gula ullboll i äggskal. Till jul har jag ett fint luciatåg som han gjort bestående av tärnor med The cure-ögon och kroppar utklippta av äggkartong. Glad påsk sara!

Anonym sa...

Det blev inget vidare påskpynt från skolan i år.... sorry...

...men det blir chokladbollar idag!!

Sara sa...

Glad påsk på dig själv Ewa!

Erica, chokladbollar var väl toppen, det var en stolt kille som visade upp påsen! Ha ett skönt påsklov förresten!