lördag, april 14, 2007

Cool kille


Vilken värme det har varit idag! Vi satt ute på eftermiddagen med mamma och Kjell och fikade, solen värmde så någon jacka behövdes inte, så skönt! Sixten invigde sina nya solbrillor som han ska ha när vi far till Katterjåkk nästa vecka. Cool kille, eller hur?

När vi åt middag senare visade han prov på nya färdigheter när det gäller att förflytta sig. Han låg och vädrade rumpan och sprattlade på, jag hade lyft ner skötbädden som han fick ligga på. Två minuter senare när vi tittade dit låg han en meter utanför bädden. Jo jo, vill man ta sig någonstans här i världen så är det väl bäst att börja nu...

2 kommentarer:

Marlene sa...

Hej Sara!
Vad mysigt ni ser ut att ha haft det i helgen! Man får verkligen lust att känna på dom där goa benen och söta små fötterna! Jag har letat efter kompositionsbilderna på jobbet idag men hittade dem inte. Jag tyckte om dina bilder och tänkte att jag kunde använda dem till den nya a-kursen som jag har nu men hittar vi dem inte får jag visa något annat. Som vanligt är man ju ute lite i sista minuten...

Sara sa...

Hej Marlene! Jag kikade i förrådet och hittade faktiskt bilderna! Du är väl ledig imorgon, men på torsdag fm ska jag in till stan, så jag kanske kan komma förbi skolan med dem?