lördag, juli 07, 2007

Läskigt

Vi firar tioårig bröllopsdag under nästa vecka, när vi är hos pojkarnas farmor och farfar i Rudsjö. Vi pratade om att vi kanske för ovanlighetens skull skulle fira bröllopsdagen, kanske ett restaurangbesök? Mats har hört talas om en japansk restaurang någonstans utanför Östersund, som ska vara riktigt riktigt bra. En bit att köra från Rudsjö, men inte värst ändå. Jag googlade och hittade genast en artikel om restaurangen (Mikado var visst namnet) i Östersundsposten. Vet ni varför? Den brann upp igår! Jag hoppas inte det är ett dåligt omen...

2 kommentarer:

Lindas trädgårdsblogg sa...

Nja, det var väl i vintras den brann upp? Hoppas ni hittar någon bra restaurang. Kanske Kicki eller Anna kan tipsa? (Anna var förresten och åt på Mikado kvällen innan det brann upp!!)
http://www.kickig.se/justnu.html
http://www.klotter.net/

Sara sa...

Oj då, så fel det kan bli, jag läste bara datumet på sidhuvudet när Östersundspostens sida med artikeln ser jag nu... Hade jag kollat lite närmare på hade jag sett att det ju faktiskt snöar på bilderna! Men då behöver jag ju inte ta det som ett dåligt omen i alla fall, att den brann upp precis när vi skulle dit. Synd är det i alla fall! Tack Linda!