onsdag, juli 11, 2007

Kvällsmacka

Väntar på att Mats ska komma hem från jouren. Sista jouren innan semestern, sedan bara en och en halv dag kvar att jobba! Lyssnar på Rickie Lee Jones och har just gjort varma mackor. Jag blev så sugen och Mats är säkert hungrig när han kommer.

Jag lyssnar alldeles för sällan på musik, jag saknar det inser jag nu. På dagarna blir det nog mycket "stim" med barnen, så då vill jag hellre ha tyst, eller möjligtvis radion som får stå på medan jag gör något i köket. På kvällarna efter läggningen blir det hellre TV till kvällsfikat. Men Mats brukar sätta på musik. Måste kolla mackorna, är nog klara!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för maten den var god.
/Matsen

Anonym sa...

Hej
Tittar in och lämnar en hälsning. Må gott på semestern. Vi flänger och far än hit och än dit. I morgon blir det en liten båttur. Kramar till Viktor.

Sara sa...

Tio spydde resten dog...ha ha! (Eller kanske mitt på bordet stod en ko?)

Hej Erica, båttur lät trevligt! Vi far till pojkarnas farmor & farfar på söndag. Jag ska vidarebefordra kramarna!