fredag, november 23, 2007

Tips på takfläkt?

Pratade just med Mats, som är i Stockholm i helgen med jobbet, den lyckosten. De har varit på studiebesök idag, men resten av helgen är bara rent nöje. Jag har gett honom ett uppdrag. Att försöka hitta en cool eller åtminstone någorlunda snygg takfläkt till vardagsrummet. Tänkte att de kanske kan ha någon på Gamla Lampor, som säljer Myranstolar, klotlampor, saturnuslampor, skolklockor och annat smått och gott. Det skulle göra susen för att trycka ner värmen när vi eldar i spisen, från vårt höga tak ner till det kalla golvet, men jag kan bara inte med att sätta in en ful en. Tips någon?

Jag, Urban och Kerstin har sorterat lite av pappas grejor ute i bodan i eftermiddags, medan Sixten sov och barnen lekte. Sedan blev jag och barnen bjudna på tacos hos Urban & Josephine. Gott och trevligt! Ivar skulle stanna och sova över hos Hanna, men som förra gången så ville han hem när det blev sängdags, så Josephine skjutsade hem honom. "Jag längtar efter mamma! Jag är ju kär i hon..."
Gopojke.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också kär i hon...;)
/Mats