onsdag, maj 21, 2008

Extra

Vårat växthus finns med i första numret av den nya, fina gratistidningen Extra som kom i brevlådan i dag. Lite pirrigt att öppna tidningen när man vet att man själv är med (jag såg helt galen ut på bilden, men det är kanske så jag ser ut?). Mari har gjort ett jättejobb med att göra tidningen från scratch, allt från logotypen på framsidan till hela designen och de flesta texter. Hon har verkligen lyckats få till en trevlig och snygg tidning, det ska bli kul att följa fortsättningen!

Annars är det förkylt. Jag hatar den där första riktigt förkylda dagen när man bara nyser och näsan rínner och det kliar i hela ansiktet...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, du ser inte galen ut
kanske lite olik bara.
Det var ett fint repotage.
Roligt att få en tidning där
barn och barnbarn är med. Kram

Mari sa...

Det är lite konstigt det där med att se sig själv på bild. Jag vet inte hur det är hos er, men hemma hos oss är det alltid jag som plåtar och därmed är jag nästan aldrig med på foton. Så det jag ser av mig själv är en tillrättalagd leende bild i spegeln. Men på fotot av mig i dagens PT ser jag också lite galen ut. Och angående bilden på dig i Extra så tycker jag du ser lite lurig och klurig och alldeles underbart levande ut!

Kram.

Sara sa...

Precis så är det här hemma också, jag brukar skämta och säga att barnen kommer att tro att mamma aldrig var med när de var små, för jag syns ju inte där bakom kameran, det kanske är därför man hajar till när man ser sin fula nuna...men reportaget blev ju fint!

Lea sa...

Hej Sara!
Vilket fint reportage det var i "Extra", ett sånt fantastiskt trevligt växthus ni har! Det var inspirerande att se.
Ha det gott!
/Lea från Öjebyn

Sara sa...

Tack Lea, roligt att det inspirerade!