tisdag, augusti 14, 2007

Dags att jobba lite

Idag har jag varit in på skolan och jobbat lite. Mest träffat kollegorna, hämtat lite material och fått grupplista på min kurs. Kändes bra! Tre lektioner i veckan, tyvärr på tre förmiddagar. Imorgon åker vårt arbetslag till Stockholm på kurs. Torsdag, fredag, sedan är vi uppgraderade i Photoshop och InDesign, det ska bli så roligt!

Håll tummarna för att Sixten inte ska gråta efter mamma och jag inte ska få mjölkstockning! Pumpen är nerpackad och Sixten äter både burkmat, gröt och välling och i frysen finns urpumpad bröstmjölk, så det ska nog gå bra. Sedan är ju världens bästa pappa hemma med honom!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du ska njuta!!! Jag ska lära mig indesign i höst.. perfekt, då kanske jag kan få tips av dig??? =)

Sara sa...

Självklart, bara peppra med frågor! (så får vi se om jag kan svara)

Anonym sa...

Vilken skola?

Sara sa...

Strömbackaskolan, medieprogrammet närmare bestämt. Jag ska bara ha kursen grafisk kommunikation i höst, annars brukar jag ha fotografisk bild, mediekunskap, datorkunskap mm. (Jag är bildlärare från början)