måndag, augusti 20, 2007

Brudparet Johansson



I lördags gifte sig Urban (min bror) och Josephine i Hortlax kyrka. Jättefina var de förstås och lilla Hanna var som en liten prinsessa! Bröllopsfesten hölls i pappas loge - bättre festlokal får man leta efter. (För tio år sedan var det vi som hade bröllopsfest där, lite nostalgisk blir man allt!) Vemodigt förstås att inte pappa fick vara med, men annars var det jättetrevligt!

Jag gjorde brudbuketten. Germini i gult och orange, krysantemum i limefärg, murgröna och gröna styva blad som jag inte minns namnet på runtom. MIna egna små gulvita solrosor och daggkåpsblommor fick fylla ut "köpesblommorna".

3 kommentarer:

Mari sa...

Vilket vackert brudpar, och vilken vacker brudnäbb! Och så buketten såklart, visste ju redan att du är "proffs". Det bådar gott inför nästa sommar *flört flört*.

Sara sa...

Proffs, hm, nu ska vi inte överdriva Mari! Men kul är det ju att göra, så jag ser fram emot ett eventuellt uppdrag!

Erica sa...

Du gör ju sagolika buketter. Många strängar har du på din lyra kvinna!