lördag, januari 20, 2007

Uppdatering

Jag kom på att jag kanske ska uppdatera lite på bloggen så att ingen får för sig att vi är på BB, jag har ju inte skrivit sedan i onsdags.

En kall och fin solig dag i dag. Efter att vi varit ute en stund på förmiddagen så for vi en sväng på stan. Hälsade på hos Kicki & Roger och åt god middag hos pojkarnas farmor & farfar, där Ivar stannade för att sova över. Han satte genast farmor in i leken genom att rada upp alla stolar till ett tåg, serverade båda lokförarna (han och farmor) kaffe. Sitt lördagsgodis placerade han på en stol som fick bli "godisvagnen".

Mats for direkt på jobbet, så jag och Viktor hade en lugn kväll för oss själva.
Just nu väntar jag på att Mats ska komma hem från jouren. När man talar om trollen, nu hör jag nyckeln i dörren och ett välbekant "hallå", så God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sara!
Vad roligt att läsa din blogg! Jag saknar dig mycket på jobbet. Väntar med spänning på att få höra hur det går för dig och det där som är inne i magen som snart ska komma ut! Här har vi magsjuka för andra helgen irad och det känns just nu lite tröstlöst.
Sköt om er kramar Marlene Merilä

Sara sa...

Hej Marlene! Saknar er också, kanske tittar in någon dag på skolan om bebisen inte vill komma ut (beräknad dag är i morgon), jag har nämligen glömt att lämna USB-minnet kom jag på. Lät inte så kul med magsjuka, hoppas ni blir friska snart!
Kram Sara