tisdag, januari 23, 2007

En trevlig dag

En trevlig dag i dag. I går var jag hemma och pysslade på hela dagen, så jag kände att jag behövde ut och "lufta" mig lite bland folk, trots kylan. Jag for en sväng till skolan och lämnade mitt USB-minne och surrade lite med kollegorna. Kul att se dem igen! Det känns som länge sedan fastän det bara gått två veckor (+ jullovet förstås). Innan jag åkte hem gick jag på stan en liten sväng, coh blev på riktigt shopparhumör! På Indiska hittade jag två vita gardinlängder, en halsduk och en slags klänning/utanpågrej som jag köpte oprovad för halva reapriset. Lite svårt att prova passform med magen, men jag tror den blir bra. Köpte lite babykläder på Lindex också, kändes lite mysigt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så ni är fortfarande hemma...

Linda

Mari sa...

Jippie! Grattis så mycket till er nya familjemedlem, vi har spanat in honom på webbisarna. Hoppas att allt är bra. Njut av bb-tiden, så hörs vi.

Många varmar kramar från Lundberg/Rönnqvist/Gustafssons

Anonym sa...

Verkligen jättegrattis!

Av bilden av honom att döma ser det ut att ha gått bra, verkar nöjd. Njut och ta det lugnt och så hoppas vi ni hör av er då ni är mogna för besök, eller junta...

Kramar fam Bergkvist

Anonym sa...

Stort grattis!
Krister sa idag att han hört rykten i Hortlax om en liten bäbis så jag var tvungen att gå in och titta på Sunderbyns webbisar. Hoppas allt har gått bra och att ni mår bra allihopa!
Sköt om er!
Varma hälsningar från
Marlene m familj

Sara sa...

Tack allihop! Jo allt gick jättebra (snabbt som vi anade) och vi är hemma nu och myser. Återkommer med mer rapport och bilder på bloggen snarast så ni får se mer av lillkillen!