torsdag, april 17, 2008

...och nästa!

Ivar fick också magsjuka i natt. Så vi var upp i skytteltrafik i natt jag och Mats och hjälpte båda pojkarna, så det blev väl lite sisådär med nattsömnen. Sixten verkar då pigg idag, febern verkar ha försvunnit. Jag har just lagt ut honom att sova förmiddagsluren, så nu ska jag gå upp och se om Viktor vill stiga upp. Ivar sitter och ser på Barnkanalen, de visar "Från A till Ö", som visades när jag var liten. Nostalgitripp med aandra ord! Idag hade Hedvig varit och handlat och kom tillbaka med Tempopåsar, jag kände precis igen hur de såg ut.

2 kommentarer:

Mari sa...

Jag kommer också ihåg hur Tempopåsen såg ut!

Hoppas ni vuxna klarar er från den hemska magsjukan.

Sara sa...

Hej Mari, än så länge är vi friska, så jag tror nog att vi är i hamn nu!