onsdag, april 16, 2008

Nästa kille på tur

Jaha, då var det dags för nästa kille att bli magsjuk. Det har ju gått några dagar nu, så jag trodde att Viktor och Ivar skulle klara sig, men ikväll trillade Viktor dit, stackarn. Det blev byte av rubbet i sängen, även madrassen...

Vi har ju klarat oss, men jag har inte känt mig så alert och pigg i kroppen, så det blev ingen innebandy ikväll. Dock en promenad med Maria som har barnen på samma dagis som vi. Trevligt, vi har så mycket att prata om! Jag frös som en hund när jag kom tillbaka för vi stod kvar och surrade en bra stund innan vi skildes åt.

Sixten är förresten också sjuk, men feber den här gången. Så imorgon har jag två sjuklingar hemma att pyssla om. Jag skulle tro att båda kommer att vara hyfsat pigga ändå, det brukar inte vara så långvarigt. Vi får mysa lite.

Inga kommentarer: