måndag, februari 11, 2008

Förkylt!

Förkylningen är ett faktum. Jag nyser och har ont i halsen, men orken är det inget fel på. Hoppas det bara blir en lätt variant.

I lördags hjälpte vi pappas fru med flytten till lägenheten i stan. Söndagen var inget vidare, jag var mest på dåligt humör och förpestade min omgivning, men Mats lyckades få ut hela familjen på en sparktur i alla fall. Bra före! Sixten tyckte det var helkul i sparklådan och Viktor och Ivar for hit och dit som yra höns med sparkarna.

Idag känns det bättre efter en bra förmiddag på jobbet, plättar till middag och kvällen förgylld av det första nya avsnittet av Anna Pihl. Det har varit stiltje på TV-seriefronten ett tag, men nu är alltså en av favoriterna tillbaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Sitter vid "hemdatorn" och då lyckas jag visst posta meddelande till dig. Har försökt från jobbdatorn men vi har visst lite restriktioner på vad vi får hålla på med..... får bara felmeddelande hela tiden.

Krya på dig!

Jag och Calle åkte skidor i Argentiere förra veckan med två dagar puder och strålande sol och två dagar med dålig sikt och snöfall. Men det kan man ju ta när man får uppleva bra skidåkning....

Missade att Anna Pihl börjat om, får kolla på det nästa vecka.

/Erika

Sara sa...

Hej Erika, vad kul att du tittar in! Lät inte helt fel med sol och skidåkning. Förkylningen blev nog inte så farlig, jag känner mig redan bättre. Vi hörs! Kram!