torsdag, februari 07, 2008

Byte i Bregottfabriken

Har inte haft någon jobblust i veckan, och ingen blogglust heller. Men ett kort inlägg kan man väl få ihop.

Sixten var på ettårskontroll på BVC idag. 80 cm lång och nästan 12 kg. Sprutan gick in i det knubbiga låret utan så mycket som ett pip och stetoskopet var intressant. Mamma ryckte ut och tog med Viktor som var hemma med lite feber idag i bilen och hämtade Ivar på dagis, eftersom tiderna krockade och Mats hade bilen. Tidig middag och byte i Bregottfabriken när Mats kom hem och jag och Ivar kastade oss i bilen för att fara till badhuset och Baddaren. Kändes kallt i vattnet idag, bastun värmde skönt efteråt.

2 kommentarer:

Mari sa...

Jag tror ju tydligen på telepati, eftersom jag läste ditt lunchförslag och liksom bara skickade iväg ett "javisst" ut i rymden. Men nu meddelar jag mig i skriftlig form. Vi kommer gärna! Blir elvasnåret bra? Kan Humlan följa?

Sara sa...

Jag försökte vässa antennerna, men jag lyckades inte ta emot det telepatiska meddelandet, men skriftligt funkade ju bra ;)
Elva blir toppen! Humlan får gärna följa, Sixten är superförtjust i terriern Bess nu, ska bli kul vad han säger när han ser Hemi. (Jag har blivit förkyld idag, så hör av dig om du är rädd för baciller, så jag hör av mig om jag blir sjuk. Men det är ju flera dagar till torsdag)
Vi ses!