måndag, mars 26, 2007

Motionschock

Jag har förbluffat min omgivning inklusive mig själv med att drastiskt ha ökat min motionsmängd igår och idag. En ordentlig promenad med stavar igår kväll när jag gick till Åsen och tog in posten åt Kerstin. I dag gick jag med vagnen till broder Urban i Grundvik, en promenad på 50 min dit och efter en fikapaus, lika långt tillbaka. Det brukar det ju vara :) Jätteskönt var det, solen sken och vägarna var bara nästan hela vägen.

Sedan tillkom förstås de vanliga lämna och hämta på dagis och skola-promenaderna, så jag måste ha gått drygt en mil idag allt som allt! Återstår att se om jag har träningsvärk imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skavsår? Blåsor?
Bra jobbat, tjejmilen nästa?

Sara sa...

Inga skavsår, men i dag är jag rätt så stel och lite träningsvärk. Tjejmilen, nja...