söndag, oktober 11, 2009

Höstpromenad







- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny sa...

Sara! Jag har en fråga. Kan du sådant där med HTML-koder och sådant? Jag skulle nämligen hemskt gärna vilja ha en "unika besökare"-bloggräknare på min usa-blogg men jag har ingen aning alls hur man gör (böt ju bort webdesign i sista stund .. ). Du har inte lust att hjälpa mig? Jag vore dig evigt tacksam och kan betala dig med .. något coolt från USA ! Hehe.

Sara sa...

Hej Jenny! Jag är egentligen helt novis när det gäller HTML-koder, men jag har gett mig på att klistra in lite koder ibland. Räknaren hittar du på susnet.se, där du först blir medlem (gratis) och sen kan välja precis vilken sorts räknare du vill ha. Sen är det bara att följa instruktionerna noggrant hur koden ska klistras in. Lycka till! Kram