söndag, mars 29, 2009

Nedräkning

Helgen har susat förbi snabbt som vanligt. Viktor och Mats var på minihajk i Svensbyn och sov över i en timrad stuga med juniorerna fredag till lördag. Det var rätt så kylslaget i stugan, trots att de eldae hela natten, så Mats hade inte sovit många timmar, han gav upp vid tvåtiden och var eldvakt istället. Han såg lite mosig ut framåt lördagkvällen...Linda var förbi med barnen på lunch och utestund i solen och sedan kom Kerstin, Josephine och Hanna kom och åt middag med oss.

Mysig junta hos Anna idag var precis vad jag behövde för att skjuta upp söndagsångesten lite.
Nu är det nedräkning inför Londonresan med eleverna, på torsdag åker vi!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Du, är det säkert att vi hinner växla pengar på arlanda? För nordéa har inga pund inne , och det vore ju taskigt att ta ut en massa pengar om det inte går att växla. För då har man ju inga pengar på kortet heller, hehe.

När skulle hemtentan vara inne förresten?

Sara sa...

Jag har inte exakta tiderna här hemma, men jag vet att Linda sa att vi har gott om tid på Arlanda för att växla och hon brukar ha koll! Det räcker ju att ha med ditt kort när du växlar, så du behöver inte ta med kontanter speciellt för det.

Hemtentan skulle vara inne efter påsklovet - torsdag har jag för mig (har även det på skolan).

Vi ses! (på Kallax om inte förr!)

Jenny sa...

Jag missade ju lektionen i fredags så jag kommer förbi imorgon och hämtar hemtentan!