fredag, november 07, 2008

Fredagstrött

Och efter bloggpausen följde ännu en bloggpaus, men mest beroende på en intensiv vecka. Utvecklingssamtal för Viktor och Me&I-party i tisdags och jobb på kvällarna. Mest nöjd med veckan är jag att jag hittat en bra sida på nätet att använda i undervisningen i foto; prophotolife.com, där man via "video library" får ta del av små miniföreläsningar (3-10 min) om ljussättning, produktfoto etc. Kolla gärna!

Torsdagen var jag på Acusticum hela dagen, med den arbetsgrupp jag är med i, som ska arbeta fram ett strategidokument angående media och IKT, som ska gälla för förskola till gymnasium. Hittills har det varit väldigt givande och intressant, men i torsdags kom vi verkligen ingen vart. Eller så var frågeställningarna de svåraste, jag vet inte. Tur att det fanns en godisskål mitt på konferensbordet...

Idag var jag och Åsa och hälsade på våran innebandykompis och kollega på sjukhuset. Det var lite känslosamt men fantastiskt roligt att se honom igen, och få byta ut den bild jag har på näthinnan av honom från förra torsdagen, till en pigg och levande.

Nu väntar sängen, jag är hur trött som helst...

2 kommentarer:

85 kvm hus med innehåll sa...

Vad bra att ni gick dit! Jag känner att jag också behöver byta ut bilden som rullar i mitt huvud.
/K

Anonym sa...

Gör ett besök i helgen vetja! Han tyckte helgen skulle bli lite långtråkig, så han tar mer än gärna emot besök, man behöver heller inte ringa före tyckte han, bara att dyka upp. Inga speciella besökstider på avdelningen heller. Och på måndag far han till Umeå. Ring om du vill ha rumsnumret!
Kram Sara