fredag, november 14, 2008

Fredagsnöje

Trött men rätt nöjd. Jag har ägnat fredagskvällen åt att rätta fotoproven jag hade i eftermiddags med A-kursen som avslutas nästa vecka. Jag har även bildanalyser och porträttbilder att bedöma med samma kurs, så jag tänkte det är lika bra att göra bort lite. Skönt att det var gjort! Och eleverna hade lyckats bra! Nu ska jag sova. Hoppas Sixten ändrar sin nya vana att vakna halv sex tills imorgon. Men när jag tänker efter så får jag nog sova hur som helst, det var nämligen jag som steg upp i morse. Sorry Mats...men jag hoppas förstås för din skull att han sover till nio!

2 kommentarer:

85 kvm hus med innehåll sa...

Man får se det från den ljusa sidan; en dag är dom tonåringar och vill inte stiga upp före mitt på dan, då tycker man förmodligen det också är jobbigt.
Vi fick sova till halv nio idag (med lite nattvak sover dom länge på morgonen)!
Ha en skön lördag!
/K

Sara sa...

Hej K, ha en trevlig helg!
/Sara