tisdag, oktober 03, 2006

Luleåtur i regnet

En regnig dag, men en trevlig sådan ändå! Katti ringde igår och frågade om jag inte skulle hänga med till Luleå på en liten shoppingtur. Farmor & farfar skulle ändå hämta Viktor från skolan, så han fick följa med hem till dom. Jag och Ivar susade iväg med bilen, åt lunch med Katti och lille Simon och traskade i affärer. Inköp: skor till båda pojkarna, ett halsband, en till "tub" till magen från Polarn & Pyret, en mössa till Ivar och en kort grå stickad kofta som jag nog kan ha även utan stormagen. Dagens citat från Ivar (när vi kom in på Åhléns och han såg alla sakerna där):

"Här säljer dom ju allt. Men inte sig själv..."

2 kommentarer:

Mari sa...

Hej och tusen tack för jycken. Hemi har sneglat lite suget på den, men hon inser att det är Siris. Hon i sin tur har vindögt betraktat mjukisdjuret. Nu längtar vi (jag) bara till hon är nog stor att ha jeansklänningen!

Om ni inte gör någon Umeåtripp innan hoppas jag att vi kan ses när vi är hemma onsdag-söndag i slutet av oktober. Ska bli kul att se hur magen växer!

Varma hälsningar från oss alla.

Sara sa...

Det vore jättetrevligt! Magen har faktiskt blivit riktigt stor, det kickar på friskt därinne.