måndag, juli 24, 2006

Röd eller grön spaljé?



Klas & Magdalena funderar på vilken färg deras nya spaljé längst ner i trädgården ska bli. Vinröd som ytterdörren och de inre fönsterbågarna på huset eller falu verde (grön) för att bryta av med något annat? Det ska också se bra ut mot grannens garage som står bakom spaljén. Jag erbjöd mig att trixa i Photoshop så att man jämföra.

Säg gärna vad ni tycker, de vill säkert läsa åsikter! (Tänk på att det kommer klätterväxter som täcker en del av spaljén sedan.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart rött,såg lite blekt ut med det gröna.
Kul att läsa din blogg/Ingela

Sara sa...

Jag håller nog med, jag tror att det röda blir snyggare mot det grå skiffret som kommer att ligga där. Kul att du läser!

Anonym sa...

Hej! Ja, jag ser nu att det nog blir snyggast med rött! Vi ska försöka måla och göra klart stenläggningen när vi hinner...men först fönsterrenoveringen! Tack för photoshoppandet /Magdalena