söndag, maj 07, 2006

En blogg har blivit född!


Fantastiskt. Jag har skaffat en blogg. Det var så kul att läsa andras att jag bara måste prova ha en själv.

Helgen har varit toppen, våren är äntligen här! Eller rättare sagt en försmak av sommaren, shortsväder! Vi har haft tusen projekt igång samtidigt medan barnen har sprungit mellan oss och hjälpt till här och där. Sått fröer, målat staketet, oljat in altanen, rensat i rabatterna, räfsat, premiärgrillat, barnkalas för kusin Hanna, gräddat våfflor ute i solen, njutit maximalt av solen. Behöver jag säga att det mesta är påbörjat men inte avslutat?

Men jag får ju inte glömma kvällens bravad - hör och häpna: jag har varit ute och sprungit! Tror inte det är sant.

1 kommentar:

Mari sa...

Grattis till bloggen! Det låter ungefär som vi gjort samma saker i helgen. Tittar ut från datarummet och ser min halvrensade rabatt. Kanske dags att ta tag i det innan man börjar jobba.

I går när vi var ute och cyklade såg vi några joggare ute på vägarna. Jag är grymt avundsjuk!