söndag, september 11, 2011

Klungan och löpband.

Så var det söndagkväll igen, känns alltid som att helgen är för kort. Ändå har det varit en variationsrik helg. Lördagen blev oväntat trevlig, Katti ringde och hade biljetter över till Klungans föreställning i Skellefteå, så jag, Linda och Kicki gjorde henne sällskap. Fantastisk scenografi och härligt skruvade karaktärer, men lite sorgliga som alltid förstås. God middag hos Katti efteråt med prat och surr, och så fick vi se deras nya altan och utbyggnad, mycket fint!

Idag har jag och Mats varit ut en sväng till stugan, för att fortsätta riva ut mattor, panel och masonit på väggar, golv och tak. Containern som vi beställt dit blev snabbt fylld. Det ser inte mycket ut för världen just nu, men det finns potential! 

Så har jag målat skrivbordet som ska bli Sixtens, tredje varvet, så imorgon kan vi nog bära in det. Så har jag provat att springa på löpband för första gången, riktigt kul! Kanske kan bli något för mig i vinter?

3 kommentarer:

85 kvm hus med innehåll sa...

Hej Sara!
Har ni blivit med stuga? Trevligt isf!
/Karin

Sara sa...

Japp, vi har fått den till skänks av min farbror. Inte fräschast just nu, men den kommer att bli fin! Den ligger fint vid havet.

85 kvm hus med innehåll sa...

Oj, låter ju super! Vill också ha stuga!