söndag, februari 13, 2011

Traderafynd


Har för första gången budat hem något på Tradera. Åtta assietter och fyra tallrikar, av samma sort. Finfina, jag har några tallrikar sedan förut, men har gärna fler. Assietter har jag saknat länge, men inte hittat det jag velat ha på loppis. På kalasen får vi leta fram varje litet udda fat för att få ihop nog många att äta tårta på.

Konstigt egentligen, att en gammal loppis- och auktionsräv som jag inte har fastnat på Tradera tidigare. Nu lär jag bli farlig...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det forstår jag, men som mor
måste jag höja ett varningens finger
/Kram

85 kvm hus med innehåll sa...

Been there... Lätt att bli fast.
/Karin

Anonym sa...

Jag får inte plats med mer nu!
/Förrådet

Sara sa...

Lugn mamma, jag har inte så mycket tid att det ska bli något problem :) Men visst blir det bra med nya assietter?

Gjort många fynd då Karin?

Ha ha förrådet, du har ingen talan! Men jag lovar att vi ska rensa dig lite i sommar, det blir väl bra?

85 kvm hus med innehåll sa...

Jo, jag tycker jag har gjort många fynd. Men det har mest varit barnkläder och en och annan leksak.

Mari sa...

Oh, Tradera är underbart när man letar efter något särskilt. Toppen, tycker en Tradera-biten : )
Jag skulle gärna luncha med dig till veckan när jag är hemma igen. Kram.

Anonym sa...

Jo, så är det ju och assietterna
var perfekta / Mor

Sara sa...

Skulle vara trevligt med lunch Mari! Jag är hemma med Viktor hela veckan, vi kan väl höras av, vet inte hur våra dagar ser ut. Håller tummarna för er i där Umeå!

PiteByggnadsvårdsErica sa...

Oh, vilka snygga tallrikar! På Tradera kan man verkligen fynda. Det finns hur mycket som helst :-)
Hoppas allt är bra med er nu är våren är i antågande!

Varma hälsningar Erica Pite Byggnadsvård