fredag, juni 12, 2009

Examen

Idag tog jag farväl av våra fina elever som tar studenten, sedan en snabb förflyttning till Hortlax kyrka och pojkarnas examen. Jag önskar jag hade haft gott om tid för båda avslutningarna, jag kände mig lite kluven och det var tråkigt att lämna eleverna innan allt var klart.

Det var fint i kyrkan som vanligt, barnen sjöng för glatta livet. Vi hade fullt sjå att få med Sixten på en bild utanför kyrkan sen, vi lyckades inte så bra som synes! Hanna & Josephine kom på examensfika, pannkakstårta med blåbär och hallon. Sommar!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Kan jag inte få gå om ett år? Om jag gråter (vilket jag gör som tusan just nu), bönar och ber? Jag är ju inte reeeedo. Inte än.

Sara sa...

Jo, du kan få bo i garderoben i personalrummet och hjälpa oss hålla styr på ettorna och tvåorna! Komma med kaffe när vi ser för trötta ut...;) (Klart du är redo! Du ska väl dessutom till USA? Jag lovar att du får bo i våra hjärtan i alla fall...)