söndag, september 07, 2008

Blått är gott...


En både bra och dålig helg. Det dåliga har jag ingen lust att skriva om här, så istället får det bli bilder från dagens smakprov på blåbärsbullarna jag bakade i morse. Sixten sa "bulla" för första gången och lät sig väl smaka.

En bra avslutning på helgen i alla fall, med mysig lunch hos Kicki & Roger, målning av garagefönster och bra telefonprat med Anna. Och så bästa serien just nu, Ashes to ashes till kvällsfikat (har ni inte börjat se den än, så gör det!). Sixten är frisk nu, men Ivar blev hängig när vi var hos Kicki, ville inte ens äta efterätten (då är han sjuk!), utan la sig att vila i deras soffa. När vi kom hem hade han 39,5, så jag förstår att han kände sig spak!

2 kommentarer:

Livet på Storgatan sa...

Hej Sara!
Jo det känns jätte kul och bra med huset, äntligen en trädgård för mig och barnen att få vara i!
Blåbärsbullarna såg smarriga ut, skulle vilja baka men jag ska tapetsera och måla en hel del innan det blir nåt bak!
Ha det bra kram Jill

stålmannen sa...

neje xD
blåbär = äckligt :D