torsdag, oktober 18, 2007

Småkompisar

I förmiddags var jag och Sixten och hälsade på Mari och Siri. De små blev riktiga kompisar, Sixten kröp efter Siri som visade sina favoritställen, bland annat Hemis hundbädd. Mari bjöd på lunch och vi pratade - SÅ trevligt, jag behövde det!

Efter lunch utvecklingssamtal med Viktor på skolan och sedan direkt till banken för arvsskiftet. Nu är det äntligen klart och papprena påskrivna, känns skönt att det är avklarat.

Hyllorna i garaget är monterade, imorgon blir det en tur till Claes Olssons för lite krokar och annat.

2 kommentarer:

Marlene sa...

Hej Sara! Visst vet du att du är så himla bra som alltid tar dig tid och hjälper mig när jag har frågor eller undrar över något på jobbet. Du är alltid glad och hjälpsam och det är verkligen guld värt så att säga!

Sara sa...

Hej Marlene, vad glad jag blir!