söndag, juli 25, 2010

Loppisfynd och goda vänner

Vi har haft kärt besök av Uppsalavänner idag, det livade verkligen upp en regnig söndag. Mats har jobbat i veckan, så vi har hållit oss hemmavid. Jag ser fram emot morgondagen, en stadstur innan lunch och sedan träffa tjejkompisar på eftermiddagen.

Vi har rensat i förrådet och jag och Josephine har stått på loppis två lördagar, lite roligt faktiskt! Dock gick det inte lika bra i lördags som i förra veckan. Det var så otroligt många som sålde och vi fick inte någon bra plats att stå på. Nästa år får vi nog masa oss upp lite tidigare på morgonen.

Här är mina egna fynd från loppisstället i Sundsvall, jag är så glad över tallrikarna!


2 kommentarer:

Skånegrabben sa...

Hej
På tal om loppis så fyndade jag kul grejor på loppis i Ystad..läs mitt inlägg....det är små kul kryddburkar och äldre ica påsar...nostalgi med råge

Sara sa...

Hej Skånegrabben, alltid trevligt med nostalgi!