torsdag, augusti 10, 2006

Sista dagarna på sommarlovet

Har varit tempo de här sista dagarna av sommarlovet. Jag tagit ett litet kliv i i den grafiska formgivningens värld! Jag fick ett litet uppdrag av Hans som var här i helgen, (med egna företaget Zirconmedia) att skissa på en broschyr, så kvällarna har jag suttit med det. Jättekul!

Bad och sol på Norrstrandsbadet med Kicki och pojkarna igår, inskolning på fritids idag, inhandlade lite kläder till Viktor, var in till min rektor och fick mitt schema och avslutade med en trevlig junta med flickorna.

Och så hämtar vi växthuset i morgon! Hurra hurra! Ska först på inskolning med båda pojkarna och fara och köpa grus. Jag har inte kört med släp förr, så jag tar med mig broder Urban som räddare i nöden om det går illa, typ om jag blockerar hela Hortlaxvägen och varken tar mig framåt eller bakåt... Men det vore ju bra att öva, så jag tänkte köra så får han sitta bredvid.

När turen till Burträsk är avklarad får vi middag hos Katti & Petter i Skellefteå. Sedan är det dags för det stora IQ-testet: att få ihop växthuset!

Inga kommentarer: